Monday, April 11, 2011

jom layan perasaan

jam sudah menunjukkan pukul 1 pagi. baru balik dari group discussion. nilah rutin harian ak sejak beberapa minggu neyh. bizi weyh! balik balik terus layan perasaan. jom teman ak layan lagu ni. :)



hati ak tak tenang. fikiran ak kacau bilau. mood aku sentiasa tunggang terbalik. tapi. terpaksa pretend oke je depan semua. :) takkan nak spoil kan mood orang lain pulak kan.
bila dengar lagu ni berulang kali. tiba tiba rasa sedih. dah 5 tahun kan. tiba tiba dah hilang. sekelip mata je hilang. dalam masa 5 tahun tu, ade banyak perkara yang aku belajar. ade banyak benda yang buat ak gembira. tapi gembiranya hanya sampai sini je. cuma ingatan saat gembira tu ak mungkin akan ingat sampai bila bila. betulkan. cinta pertama susah untuk dicari. lebih susah untuk dilupa. dan ak xde niat pon untuk lupa. biarlah ingatan tu sampai bila bila. at least, semua ni akan jadi pengajaran untuk aku.
ak admit. aku bukan sesiapa. bukan punya kelebihan yang menggunung, cuma punya kelemahan yang berlimpah. tapi. ak punya perasaan. yang lahir bukan untuk diperkotak katikkan, tapi untuk dijaga. sampai saat, ak dah tak lagi terdaya. mungkin ade hikmah disebalik semua ni. selalu ak mengingatkan diri, aku bukan yang terbaik. harapanku cuma satu. moga dia akan dipertemukan dengan yang lebih sempurna. amin. terima kasih atas segala kasih sayang yang pernah dikongsi bersama. ak sangat menghargai.




uh. sumpah. ak bukan penulis yang baik. dah banyak kali ak taip padam. taip padam. oke. time menceriakan mood kembali. presentation waste menunggu. :(

0 sedang tinggalkan tapak kaki. Anda bila lagi?: