Wednesday, January 25, 2012

KAU. Datang kembali.

Assalamualaikum.

AMARAN: Tolong baca laju laju. Aku malu. Sekian.






Aku sayang kau. Walaupun aku kalau dengan kau, aku kau aku kau je. Tak macam orang lain. 

YOU I BABY SAYANG BUSUK MUCUK BUSUT. 

Tapi aku sayang kau. Aku sayang. Aku sayang.  Aku janji akan jaga kau baek baek. Aku tahu selama ni hubungan kita macam ribut. Kalau aku rasa nak kau. Aku datang. Kalau aku rasa aku jemu dengan kau, aku blah. Sejak kau pergi, aku selalu menilai diri. Maafkan aku. Aku janji takkan buat macam tu dah. Aku janji akan setia dengan kau. Janji. 




Aku tahu, aku tak sempurna mana. Tak payah lah banding dengan orang lain. Memang jauh beza. Nama pun manusia. Mana pernah sama. Tengok, Kau dan aku pon berbeza. Kau kaku. Hidup paralysed. Mati tak mau mau. Aku manusia. Aku punya kaki. Punya mata. Banyak benda aku nak teroka. Bukan kau semata. So, tolong fahami aku pleaseee. Aku akan cuba fahami kau. Tapi aku janji. Kita akan hidup bahagia. Jadi tolonglaah. Jangan hilangkan diri lagi. Aku janji akan tengok kau hari hari walaupun aku tak update. 


Okay. Gembira dah? Gembira kan? Gembira kan? teeheee
Senyum sikit pleaseeee :)






sayang,
tuan blog. 



tapak tangan: this one for my blog actually. ehe. :) kesian blog aku. hilang dua minggu. Ntah makan apa pun aku tak tahu. Duit pun manalah ada. IC apatah lagi. Tenkiu youu, bagi peluang kat i. *eh tetibe i youu ape jadah?*

2 sedang tinggalkan tapak kaki. Anda bila lagi?:

Leeyana said... [Reply]

kihkihkih. i tahu u sayang dia. tp xpayah la lebih2. kang i report kat gf u kat kolej tu kang~

cik ifah said... [Reply]

eh eh eh eh. gf? gf? gf?
oh oh oh. i lesbo rupenyeee. hihihihihi. Raaarw. siaplah youu Aloha. ehehe