Wednesday, June 22, 2011

22.6.11 : WORDLESS Wednesday

Assalamualaikum.






P/s: Korang define lah sendiri apa yang vulture tu tunggu. Malas nak bagitau. Dah nama pon wordless kan. :). Dan satu lagi, kanak kanak neyh dah mati saat korang tatap gambar dia - sumber.

Nota tangan :
Kita mungkin belum punya segalanya. Akan tetapi, bersyukurlah wahai manusia atas apa yang kita TELAH ada.

6 sedang tinggalkan tapak kaki. Anda bila lagi?:

Mekz's! said... [Reply]

#1..gile la makan ke mentadarah tu..LOL!
#2.. T.T xsmpai hati nk nengok..

cik ifah nabilah said... [Reply]

@Mekz's : ehehe. budak neyh tenga carik makanan. tapi mati tak sempat makan.

LeeyanaTheKim said... [Reply]

uwaaa!!! ='(

Akeyla Frr . said... [Reply]

Sedihnyaaaaaaaaaaaaaaaa T.T

cik ifah nabilah said... [Reply]

@liyan : aaaaa.... sedih kan. lagi kurus dari akuuuu.

@Akeyla : T___T

NuRuL HoNeY said... [Reply]

sedih...sbb teringat makanan kat sini yang best2..tapi kat sana...nak cari makan pun susah...huhu~~