Thursday, June 2, 2011

korang sweet sangat ke??? ._.

salam. hi peeps. :)
i just have one question. korang sweet tak? sweet??? oke fine ._. aku tak sweet. muke macam balang kaca yang berderai. so, ada hal? susahkan korang? tak kan. oke. kalau tak. jom. duduk diam diam. meyh aku sambung cerita.

aku suka  bukak facebook. hari hari aku akan bukak facebook. nak nak waktu kat ump neyh. bosan kan. so, ape lagi kalau bosan. bukak la facebooook. pagi bukak mata bukak facebook. after balik keje bukak lagi. malam nak tido, sebelum baca doa tido, bukak dulu. cuma kalau aku tertidur je aku tak bukak facebook. tak penah la pulak aku ngingau bukak facebook kan. hehe 

facebook ni bagus sebenarnya. banyak info yang akan kita dapat dalam masa yang seeekeeejapp. nak nak waktu final hari tu. adela pulak soalan bocor pasal SAK3002. hahaha. tak ke rugi orang yang takde facebook tu. haa. padan muke korang. hahaha. selain dari mendapatkan maklumat yang sugguh pantas, facebook jugak dapat membantu kita mengeratkan hubungan dengan yang tersayang ye adik adik. bukan mengeratkan hubungan dengan laki mahupun bini orang. -.- 


tapi ada satu benda yang sering kali buat aku panassss je tiap kali bukak facebook. bukan sebab aku nampak gambar encik kesayangan aku dengan perempuan yang cuuun. bukan bukan. bukan jugak sebab ex aku dapat makwe yang jauh lagi cun dan hot. yang ni paling aku tak kesah. ko nak dapat janda bergetah pun aku tak kesah sebab aku takde ex. (setakat nilah) hahahaha. tapi aku panas dan mendidih didih bila wujudnya page page yang aku rasa tak patut wujud dekat facebook tuh. grr. yes. memang takde kena mengena dengan aku, tapi selaku penggguna facebook ni aku rasa amat terganggu. menyampah dan tersampah.  


korang rasa patut ke wujudnya page " sweet couple" lah, page perempuan cun laki jambu lah, gadis manis laki masam lah. ntah ape ape lagi lah. serabut kepala otak aku tengok. ape motif tah. dah la page mengarut, hadiahnya pun alahai. hmm korang tengok lah sendiri. aku malas nak tulis. tapi sesuailah dengan tahap page tu. takkan nak dapat kete sebijik kan. hahaha. 


yang paling menyemakkan kepala otak aku tu page sweet couple tuh. ish. sweet sangat la tuh. dah terang lagi bersuluh nak terapkan budaya negatif kat anak anak muda kita yang negara islam neyh. ada gambar nak cium cium lagi. adakah mak ayah korang akan bangga anak dia masuk constest tu? er. facebook je pon. setakat dapat jadi profile pic page sebulan buat ape. tunjuk lah sweet korang tu satu dunia. :)


ha.. aku rasa lebih better kau letak buat profile pic masing masing. letak tak payah tuka tukar pon takpe. takde orang nak marah. 


okay! ni just pendapat aku. korang punya pendapat lain lain kan? so, tak payah banyak cerita. kita kena terima pendapat orang lain. :)


hah. aku letak gambar ni agak agak menag tak? -.-



psssst. pasal adinda evans tu, aku malas nak tulis. name dia pon da tengah naik. kalau letak nuffnang kat blog dy tuh, boleyh kalah cik epal. hehehe. 

0 sedang tinggalkan tapak kaki. Anda bila lagi?: