Monday, June 20, 2011

Open.Conteng.Save.

Assalamualaikum.

Saat terasa sangat bosan, tangan aku ni tergedik gedik la nak bukak Adobe. Sebabnya, tibe tibe teringat la dekat cik jue neyh. Hari tu dia ada mintak tolong suruh buatkan header untuk dia. Aaaa. Aku tak pandai nak buat header. Otak da la tak kreatip. Tapi, cuba jela. :)







7 sedang tinggalkan tapak kaki. Anda bila lagi?:

cikkurekure said... [Reply]

wuish. aku pon nak. haha

cik ifah nabilah said... [Reply]

cik asma. meyh la kasi gmba :)
nanti aku bosan bosan + ade idea aku tolong buatkan.
tapi skang maseh dalam proses belajar...
maaf la kalau tak cantikk :(

little girl said... [Reply]

nak jugak la camni..hehe..ko gne software apekah??

LeeyanaTheKim said... [Reply]

pheewit. bolehkah saya ingin mendapatkan khidmat anda? haha

cik ifah nabilah said... [Reply]

zety: haha. gune adobe jeeee. photoscape pon boleh tapi tak penah gune:) heh boleh je lau nak tolong :)

Leyan: muweeett..haha. boleh2. tapi tak reti sgt. ehehe

cik jue said... [Reply]

hehehe....byk plak yg nak..blh la aku jd model header ko..

zEri sAfEerA said... [Reply]

va va va. rajen :)